رنگ کردن مو برای خانم ها، بخشی از زیبایی و آرایش به حساب می آید و باعث می شود چهره آنها تغییر زیادی کند، به همین دلیل افراد برای تغییر و رنگ کردن موی خود زمان زیادی می گذارند. اما برای انتخاب رنگ موی مناسب و با کیفیت ابتدا باید اطلاعات لازم را در مورد محصولات رنگ مو داشته باشید. در ادامه به طور مفصل در مورد رنگ موهای بدون آمونیاک بحث خواهیم کرد و به معرفی رنگ موی با کیفیت گیاهی و بدون آمونیاک سلوم خواهیم پرداخت.
رنگ مو که از رنگ‌ دانه های مصنوعی یا طبیعی تشکیل شده است، طی یک سری واکنش های شیمیایی، درون لایه های تار مو نفوذ کرده و باعث تغییر رنگ طبیعی مو میشود. اگر رنگ مویی که انتخاب کردید، بسیار مخالف رنگ طبیعی مو و یا پوست شما باشد، باعث میشود تغییرات در چهره و موی شما بسیار مشهود باشد.

رنگ موی بدون آمونیاک
همان ‌طور که گفته شد یکی از پر استفاده ترین محصولات آرایشی جهان، رنگ مو است و چون این ماده آرایشی در تماس مستقیم با مو، پوست، چشم و… قرار دارد، باید در استفاده از آن دقت و حساسیت بالایی داشته باشید. علاوه بر این باید بدانید که از چه محصولی برای موی خود استفاد میکنید، اگر غیر از این باشد ممکن است باعث آسیب به سلامت مو و پوست شما شود. یکی از موادی که در دستور بسیاری از رنگ های مو وجود دارد، آمونیاک است که برای بدن مضر است و باعث خشکی مو میشود. آمونیاک نه تنها برای مو و پوست ضرر دارد بلکه وجود آن در رنگ های مو باعث شده است خانم های باردار از این محصول زیبایی محروم بمانند.
امروزه رنگ موهای زیادی تولید شدند که بدون آمونیاک هستند و استفاده از آنها رو به گسترش است. در بسیاری از محصولات آرایشی، آمونیاک و اتانول آمین ها وجود دارند. آمونیاک موجب جدا شدن کوتیکول های مو و نفوذ رنگ به داخل آنها میشود ولی معایب زیادی دارد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، رنگ موی دارای آمونیاک در اغلب افراد باعث ایجاد خارش و ریزش مو شده و در برخی موارد حساسیت های آلرژیک و سوزش گلو و چشم را هم به همراه دارد.
رنگ موی بدون آمونیاک سلوم که ما در ادامه به معرفی بیشتر آن میپردازیم، یکی از رنگ موهای صفر درصد آمونیاک است که ویژگی های فوق العاده آن باعث شده است در ایران به یکی متنوع ترین و منحصر به فردترین برندها تبدیل شود. بنابراین با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در مورد کیفیت یک محصول رنگ موی گیاهی در اختیارتان قرار دهیم.

رنگ موی بدون آمونیاک سلوم

یکی از برندهای معروف رنگ موی بدون آمونیاک، برند سلوم است که تحت نظر برترین شیمیدانان بر پایه کاملا گیاهی و با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، در متنوع ترین طیف رنگی موجود در بازار ساخته شده و توسط هلدینگ بین المللی رخ آرا از کشور آلمان وارد شده و در منطقه آزاد بندر انزلی بسته بندی می شود است. این رنگ مو به صورت تیوپی همراه با اکسیدان مخصوص و بدون آمونیاک در طیف وسیعی از رنگها، تنها توسط هلدینگ بین المللی رخ آرا که در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد به بازار عرضه می شود.

از ویژگی های فوق العاده رنگ موی بدون آمونیاک سلوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نداشتن پارابن
صفر درصد آمونیاک
صد در صد ارگانیک
سرشار از کراتینه
ماندگاری بالا
دارای 91 طیف رنگی متفاوت و مناسب با هر سلیقه
قابل استفاده برای خانم های باردار
قابل استفاده برای افراد تحت درمان با بیماری خاص مانند سرطان
محصول کشور آلمان

این ویژگی ها بخشی از مواردی است که باعث متمایز شدن و منحصر به فرد شدن این رنگ موی گیاهی در ایران شده است. علاوه بر این رنگ موی بدون آمونیاک سلوم تحت نظر برترین شیمیدانان با به کارگیری به روزترین تکنولوژی های دنیا تهیه شده و شما میتوانید بدون نگرانی و با اطمینان کامل از این رنگ مو استفاده کنید. نه تنها طیف وسیع رنگهای آن با هر سلیقه سازگار است، بلکه با یکبار استفاده حتما ترغیب به استفاده مجدد از رنگ موی بدون آمونیاک سلوم خواهید شد.
رنگ موی بدون آمونیاک سلوم مناسب زنان باردار
وقتی در دوران بارداری به سر میبرید، با توجه به شرایطی که دارید، انجام برخی کارهای عادی گذشته مانند رنگ کردن مو برایتان نه تنها سخت و دشوار است بلکه باید مراقبت و حفظ سلامتی خودتان و فرزندتان در اولویت قرار گیرد. با این حال داشتن تغییر در رنگ مو و زیبایی چهره، در چنین شرایطی هم یکی از دغدغه ها است. بسیاری از پزشکان راهکارهایی را برای رنگ کردن مو به صورت بی خطر ارائه داده اند که یکی از آنها استفاده از برندهای مطمئن، گیاهی و بدون آمونیاک است.
استفاده از رنگ مو برای زنان باردار که گیاهی و فاقد آمونیاک باشد، موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. رنگ موی گیاهی سلوم فاقد آمونیاک است و با توجه به ویژگی هایی که دارد، برای زنان باردار و همچنین مبتلایان به بیماری خاص، مناسب است. این رنگ مو ترکیباتی را در خود دارد که صد در صد ارگانیک بوده و علاوه بر ماندگاری بالا، به ساختار مو آسیبی وارد نمیکند.

خرید انواع رنگ موی بدون آمونیاک سلوم از سایت زیبالون
اکسیدان بدون آمونیاک سلوم
اکسیدان های بدون آمونیاک سلوم نیز در درصد های مختلف 3 ، 6 ، 9 و 12 درصد تهیه و به بازار عرضه میگردند. رنگ موی بدون آمونیاک سلوم زمانی روی موهای شما جلوه خاص خودش را ایجاد میکند که با اکسیدان بدون آمونیاک سلوم ترکیب شود . این اکسیدان ها در دو سایز 180 میل و 750 میل برای خرید قرار دارند .

خرید انواع اکسیدان بدون آمونیاک سلوم از سایت زیبالون
سخن آخر در مورد رنگ موی بدون آمونیاک سلوم
رنگ مو علاوه بر این که یکی از محبوبترین محصولات آرایشی جهان است، اگر در کیفیت، خرید و استفاده از آن دقت نشود، ممکن است به پوست و مو آسیب زیادی وارد کند. بنابراین باید نسبت به خرید محصولی که انتخاب میکنید اطمینان حاصل کنید. محمد احمدی اصل صاحب امتیاز برند آلمانی محصولات زیبای مو سلوم می باشد که این محصولات با فرمولاسیون خاص و قوی، صددرصد ارگانیک و گیاهی بوده و همچنین سرشار از کراتین هستند. بنابراین ما به شما اطمینان می دهیم که با استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک سلوم، نه تنها به موهایتان آسیبی وارد نکنید، بلکه با هر بار شستن موهای خود متوجه ماندگاری بالا آن شوید. رنگ موی بدون آمونیاک سلوم در تعداد بی شماری نمایندگی در سراسر کشور برای فروش عرضه گردیده است و در اختیار خریداران محترم قرار دارد.بندری