با توجه به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور و بر اساس اعلام رسمی “Beauty World Middle East” در سال ۲۰۱۶، ارزش بازار لوازم آرایشی ایران چیزی حدود چهار میلیارد دلار تخمین زده شده است. در این راستا کشور ایران در مقام هفتمین مصرف ‌کننده لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوستی دنیا قرار گرفت. بر اساس این گزارش، بالاترین سهم صادرات لوازم آرایش ایران متعلق به کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه، هند، فرانسه، سوئیس، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، چین، انگلیس و اندونزی است.
یک شرکت تجاری هلندی در خصوص صادرات و واردات لوازم آرایش در سال ۲۰۱۷ چنین اظهار داشته است که سهم واردات لوازم آرایشی در ایران چیزی بالغ بر ۱/۲ میلیارد دلار بوده است. این در صورتی است که سهم مجموع واردات لوازم آرایش در خاورمیانه حدود ۲/۷ میلیارد دلار است. کشور ایران با این میزان واردات بعد از عربستان صعودی در رتبه دوم قرار میگیرد.

چشم انداز هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا
هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی دارای تخصص است. این شرکت با در نظر داشتن نیازهای موجود در ایران و منطقه موفق شده است تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت از سراسر دنیا با برترین برندها جمع آوری کند و به بازار عرضه کند. شناخت کارشناسان ما از نیازهای بازار لوازم آرایشی و بهداشتی منطقه، ما را بر آن داشته است تا محصولاتی با کیفیت که موجب ارتقا و بهبود سلامت جامعه میگردد، به بازار عرضه کنیم. همچنین جامعه جهانی را به حفظ سلامت و افزایش طول عمر بشریت امیدوار نماییم.
هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا مفتخر به داشتن مجموعه ‌ای بزرگ از مشاوران توانمند، متخصص و موفق بوده که همگی میدانند به واسطه وجود بستری مناسب قادر خواهند بود رویای مطلوب خود را رقم زنند و آینده خویش را بسازند.
ارزش‌ های محوری هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا

  • رعایت اصل احترام و رفتار حرفه‌ ای در تمامی زمینه‌ ها و میان تمامی اعضای هلدینگ
  • پشتیبانی و حفظ آرامش محیطی و روانی برای تمامی کارکنان
  • آموزش و توسعه سرمایه ‌های فردی
  • احترام به پیشنهادات و نیازهای مشتریان
  • ایجاد ارتباط موثر و پویا با مشتریان و ارائه‌ مطالب و توصیه ‌های بهداشتی و زیبایی به مشتریان
  • رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی به منظور توسعه پایدار

اهداف هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا

  • ارائه و عرضه با کیفیت‌ ترین محصولات سلامت محور بر پایه مواد اولیه ارگانیک
  • بهره ‌گیری از ظرفیت نیروی متخصص داخلی به منظور توزیع و عرضه محصولات سلامت محور به بازار
  • انتقال فناوری روز دنیا به داخل کشور
  • ارتقا و افزایش سطح آگاهی و اطلاعات افراد جامعه در حوزه سلامت

درباره هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا
در سال ۱۳۹۵ هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا وارد این عرصه پر رونق و پر طرفدار گردید تا برترین و معتبرترین برندهای لوازم آرایشی را با قیمتی مناسب و بالاترین کیفیت عرضه نماید. این هلدینگ با توجه به فعالیت ‌های ارزنده خود توانسته است، برای ۲۰۰ نفر از جوانان کشورمان اشتغال‌ زایی کند. هلدینگ رخ آرا رشد خود را به سرعت آغاز نمود، و در حال حاضر با اعتماد فاخرانه شما، توانسته‌ است در سراسر ایران و خاورمیانه به بزرگ ترین و برترین شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل گردد.
هدف ما همکاری با شرکت ‌های فعال و خلاق به منظور دستیابی به بازارهای جدید در هر زمان و در هر مکان است. در واقع ما در ارائه اطلاعات به مشتریان خود و ارائه مشورت به آنها در دریافت بهترین هم فکری جهت پروژه‌هایشان متخصص هستیم و رضایت مشتری، اعتبار ما است. از این رو هلدینگ رخ آرا تصمیم دارد تا آخرین نفس به نحو احسن به وظایف خود عمل نماید تا مشتریان و همکاران خود را در این عرصه به اهدافشان برساند.

زمینه فعالیت هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا
هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز نموده است و با پخش و توزیع مجموعه کاملی از برترین‌ های لوازم آرایشی و بهداشتی در این عرصه به موفقیت چشمگیری دسته یافته است. از جمله فعالیت ‌های این هلدینگ بایستی موارد زیرا بیان نمود:
آرایش و گریم
در زمینه ابرو، صورت، لب، چشم، رنگ و مش، ناخن و ابزار آرایش شرکت ما به صورت تخصصی برترین برندهای لوازم آرایشی، برترین برندهای کرم پودر و پنکک، کانسیلر و رژ گونه، انواع خط چشم‌ ها و ریمل‌ ها، بهترین برندهای رژ لب و خط لب و محصولات آرایش بدن و تاتو را توزیع و عرضه میدارد.
بهداشت و سلامت
هلدینگ آرایشی و بهداشتی رخ آرا در زمینه واردات بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست اعم از انواع کرم‌ های مرطوب کننده و آبرسان، کرم ضد آفتاب، ضد لک و روشن کننده، ضد چروک، لیفت و سفت کننده و انواع ماسک تخصص دارد. همچنین عرضه کننده محصولات مراقبت از دور چشم از جمله بهترین برندهای کرم ضد پف و تیرگی دور چشم، ضد چروک و مرطوب کننده در منطقه است.
محصولات مراقبت از مو
محصولات مراقبت از موی هلدینگ شامل مجموعه کاملی از برترین برندهای شامپو، نرم کننده و حالت دهنده، ماسک، اسپری، سرم و تونیک مو و سرم‌های دوفاز است.

حالت دهنده
شرکت رخ آرا در زمینه ارائه‌ انواع لوازم حالت دهنده از جمله بند انداز برقی، تیغه یدکی، ریش تراش، ماشین اصلاح و موزن فعالیت دارد.
تجهیزات بهداشتی
این شرکت مجموعه بی نظیری از عطر و ادکلن زنانه و مردانه اصل، بادی اسپلش، اسپری بدن، خوشبو کننده هوا، عطر جیبی، مام رول و دئودورانت را در اختیار مشتریان قرار داده است.
لازم به ذکر است که تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان کالاهای عرضه شده در هلدینگ لوازم آرایشی و بهداشتی رخ آرا موظف به ارائه پروانه بهداشتی ورود و یا ساخت از وزارت بهداشت و درج آن بر کالاهای ارائه شده، هستند.